Fartfylld fredag

Publicerad 2012-09-01 02:08:58 i Allmänt,

Sådärja! Äntligen klar för att sova. När man är ute och flänger sent på nätterna (eller bara ska hem, som jag) så kan man få se mycket. På vägen hem så körde jag förbi en busshållsplats där det stod en polisbil och ett gäng ungdomar som verkat har supit ner sig lite väl mycket.

Sedan när jag kommit till parkeringen hemma och ställt bilen i garaget så ser jag en vilsen hund springa fram och tillbaka på vägen och se allmänt borttappad ut. Så jag bestämde mig för att göra en god gärning och anmäla det till polisen. De sade att de skulle föra en notering. Hoppas att någon hittar hunden så stackarn inte bara springer längre och längre bort.

Visst känns det ganska skönt efter man gjort en god gärning? Jag säger som Mange Makers; känslan när man...! Ja, resten får ni fylla i själva. :)

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-09-01 11:53:13

...GLIDER IN PÅ KLUBBEN, TIOTUUUSEN I FICKAN!

:D

Svar: Och ni vet vem jag é så jag bjuuder på drickan!
Jasmin Bernroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela