Mini-halloween

Publicerad 2012-11-05 14:14:00 i Allmänt, Bilder,

I lördags blev jag erbjuden att hitta på något tillsammans med allra bästa Sandra, och vi bestämde oss då för att planera ihop ett spontant mini-halloween-firande! Vi peppade igång varandra med alla möjliga saker, och det blev en riktig succé må jag säga. :D Sandra gick lös på pynt, med tända ljus, läskiga dockor o.s.v. Sedan spökade vi ut oss lite, och gjorde mat som skulle passa halloween-temat. Sedan spelade vi Pictionary resten av kvällen. Tycker det var helt otroligt att alla kunde komma på så kort varsel! Jag och Sandra hördes vid ungefär klockan två-halv tre, och runt klockan sex så var typ alla på plats.
 
Tänkte inte förklara så mycket mer, utan låter bilderna tala för sig själva. All cred till Sandras kamera, den är ju bara bäst. Jag har nästan helt slutat ta med mig min kamera överallt eftersom det alltid finns någon annan som har en bättre med sig, och sen snor jag de bilderna istället. Nåväl, titta och njuut!
Jag var död ballerina. Strypt till döds med igensydd mun.
Benji var galen professor. Forskar ständigt, sover aldrig. Apan är hans labassistent, aggressiv och lite sexistisk.
Robin var man. Kort och koncist.
Sandra var läskig flicka.
Frida var rymdvarelse, med en cool rymdpicka dessutom.
Detaljer är A och O!
En av de fyllda paprikorna tappade hatten och en räddningsaktion påbörjades.
Vid middagsbordet hade vi också en lysstav för att fräsa till stämningen lite.
Braaaaaiiiiins!
Sen blev det små spökbakelser till efterrätt! Miam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela