Holy crap

Publicerad 2012-07-31 15:32:52 i Allmänt,

Ett av mina pågående projekt som jag börjat med sedan jag kom hem igen (för exakt tre veckor sedan idag btw) är att byta rum, i och med den nya starten på livet. Eftersom broder min inte längre bor här, och hans rum är större, har fler hyllor och TV(!!) så kändes det ju rätt logiskt att byta. Och oroa er inte folkens, den här gången kom jag ihåg att ta "före-bilder" på rummen! :D Så när allt är klart ska ni allt få se hur jag slitet arslet av mig!

En del som hör till detta arbete är att rensa mina garderober på kläder. Jag kändes ärligt talat inte som att det var så längesen, men jag har nog fel. För i skräckblandad förtjusning lyckades jag fylla en hel svart sopsäck med tjocktröjor och dylikt på några minuter. Och det blev inte bättre när jag plockade fram hela hyllan med t-shirts. Holy crap säger jag bara...
Fem högar t-shirts...plus några till som fortfarande ligger utspridda i mina fyra resväskor som jag ännu inte packat upp. Bra där, Jasmin!

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2012-08-01 15:12:53

Så himla duktig du är! Det är nästan det jobbigaste som finns....att rensa ur och städa garderoben. Men OJ vad glad man är efteråt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela