Här ska bjudas på middag!

Publicerad 2012-12-04 21:21:23 i Allmänt,

LYCKA! Fyfasen vad jag känner mig duktig. Och stolt! Och GLAD! Och vill ni veta varför?
Jag har fått jobb!
 
Jag provjobbade i söndags och igår och det kändes verkligen superbra. Visst gjorde jag tabbar men hey, vad ska man förvänta sig de första dagarna? Det jag gjorde fel på lärde jag mig i alla fall till nästa gång. Det är säkert väldigt jobbigt att höra mig springa runt och ställa massa frågor hela tiden om hur man gör si och så, var dittan och dattan finns. Men jag säger bara en sak; better safe than sorry. Och det uppskattas nog också, för det visar väl att jag är intresserad. Min första riktiga jobbdag börjar på måndag. Gud vad jag peppar!
 
Nu ska jag dricka te, äta choklad, kolla på Vänner och måla naglarna! Här ska njutas! Tjarrå, hare!
Det här gick jag förbi idag förresten, visst är det vackert?!

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2012-12-05 15:39:38

Grattis!!! Men haha jasmin... du glömde berätta VARS du har fått jobb haha!

Svar: Jag vet, det är för att ni ska behöva fråga mig. :H Det är på en restaurang! KOM OCH ÄT HOS MIG!
Jasmin Bernroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela