God Jul!

Publicerad 2012-12-25 17:00:27 i Allmänt,

Hoppas att alla hade en riktigt fin jul igår! För det hade jag! Fick hur bra presenter som helst, nog de bästa på länge. Jag lägger upp lite bilder från igår lite senare, kanske imorgon eller så.
 
Just nu sitter jag och håller kvar vid julandan. Alla julklappar har lagts på sin plats och jag har stökat undan massa saker som aldrig blivit gjorda. Skriver lite sena julkort och slår in paket som ska till Frankrike. Det känns så himla mysigt. Sen blir det mer julmat ikväll och en massa spelande. Julen är till för att dras ut på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela