Säljas, slängas, skickas, skänkas

Publicerad 2012-08-14 16:25:19 i Allmänt,

Nu när alla garderober är rensade och var sak lagd på sin plats så uppstår nästa steg: var allt ska. Vad ska säljas på Tradera, vad ska slängas, skickas till Frankrike och skänkas till Myrorna/Röda Korset.

Mitt nya rum är i alla fall klart nu! Allt som saknas är gardinerna som måste sys från scratch och att köpa in en sänggavel! Jag lovar att lägga upp alla före- och efterbilder så fort gardinerna är uppe! Himla nöjd blev jag i alla fall, med plats för några ändringar.

Ikväll blir det bilbingo igen för tredje tisdagen i rad! Ska bli så kul! :D Jag har sagt det förr, men NU ska det gå, jag SKA vinna! Önska mig lycka till!

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-08-14 17:06:13

Man ska inte önska lycka till... Break a pen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela