Livet är bra härligt ibland

Publicerad 2012-08-27 21:54:00 i Allmänt,

Tjenare tjenare bloggen! Det var ett tag sedan sist. Finns det någon kvar här eller lessnar ni på att inget händer, haha?
 
Jag har varit hos finaste Kajsa hela helgen, och det har varit så himla härligt! Vi har bland annat eggat Sims 2, sovit i sommarstugan, druckit te och RIDIT UT på deras två hästar! Det var första gången jag satt på hästryggen på tre år! Men när jag väl satt där så kändes det nästan som om det var igår, ärligt talat. Men det var sjukt mysigt.

Sedan så fick jag en födelsedagspresent, väl värd att vänta på! Tror aldrig jag fått en sån AWESOME födelsedagspresent!! Eller vad säger ni, folkens? :D
Två små lerfigurer, föreställande King Boo och Petey Piranha, och en liten "anslagstavla". ÄLSKAR'T!


Näe, nu ska jag kila vidare! I veckan väntar mer äventyr. Men först, så ska jag nörda ner mig med Robinson, dricka te och äta vindruvor. Sedan blir det Sims! Ciao!
 
P.S Det gick mycket mycket bättre att jobba andra dagen i disken. Och jag vann 300 spänn på bilbingon i tisdags. Yääh. D.S

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-08-27 22:52:40

Jaa det var BÄST i helgen! ^-^ Haha jag peppar redan på nästa parti Jägersro XD Och jag skäms fortfarande lite över att presenton tog sån TID, men jag hoppas du är glad ändå :'3

Och BTW, Kirchsteiger och brevbäraren adopterade en dotter! :'D Carola! Men alla heter Mellberg i efternamn :(

Svar: JAA, Jägersro alltså... Vi borde vara riktigt bra på att spela på riktigt nu.Äsch, huvudsaken den kommer från hjärtat, det får ta vilken tid det än vill. :)
HAHA, men hur kunde det bli HANS efternamn?!
Jasmin Bernroth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmin heter jag, och jag är född 1992. Jag är alldeles lagom svensk med en stor klick iranier. Jag föddes och bor numera också i Umeå med min fantastiska pojkvän! Jag jobbar som danslärare efter att ha pluggat danspedagogprogrammet på Karlstads Universitet. Förmodligen ett av världens bästa jobb, om du frågar mig. Hemma hos mig är ofta radion på. Jag gillar te. Djur. Vänner. Familj. Baka. Spela trummor. Dansa. Laga mat. Pyssla. Shoppa. Träna. Fika. Skratta. Här kan du läsa om det jag gillar. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela